§ 1 Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Klient
– oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży;
Kodeks Cywilny
– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
Regulamin
– niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego gieldapiwiwarczyk.pl;
Sklep Internetowy (Sklep)
– serwis internetowy dostępny pod adresem
https://gieldapiwowarczyk.pl,
za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
Strona Internetowa Sklepu
- oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie gieldapiwiwarczyk.pl;
Sprzedawca
- oznacza działalność gospodarczą pod nazwą Ewelina Piwowarczyk "ADEK" z siedzibą w Raciechowice 340, 32-415 Raciechowice, Woj. Małopolskie, telefon kontaktowy: 507 787 400, NIP: 6811822897 , REGON: 121004056 wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki; e-mail: kontakt@gieldapiwowarczyk.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego;
Towar
– oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
Umowa sprzedaży
– umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Ewelina Piwowarczyk "ADEK" a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną
– ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Zamówienie
– oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego
-
Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
-
Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet.
§ 3 Zamówienia
-
Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
-
Zamówienia można składać przez stronę internetową wypełniając formularz zamówienia na stronie.
-
Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia składane w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i w święta rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia od najbliższego dnia roboczego. Zamówienia realizowane są maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
-
Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail. Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail z prośbą o jego potwierdzenie. Numer wymagany jest przez przewoźnika w celach kontaktu przy dostarczeniu przesyłek.
-
Zamówienia nie potwierdzone nie zostaną zrealizowane. Może się zdarzyć, że Państwa adresy e-mailowe są wpisane nieprawidłowo, w przypadku niepotwierdzonego zamówienia w przeciągu 5 dni będziemy się kontaktować z Państwem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia lub jego ewentualnego anulowania.
-
Zamówienie produktu jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty i z wyrażeniem zgody na dobrowolne zawarcie umowy kupna-sprzedaży, a także oświadczeniem o znajomości regulaminu działalności sklepu i jego przestrzeganiu.
-
Wszystkie towary dostępne w sklepie gieldapiwiwarczyk.pl pochodzą z legalnych źródeł.
-
Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
-
W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji w jeden z następujących sposobów:
-
Wybór innego towaru z oferty sklepu (z możliwością dopłacenia lub zwrotu niewykorzystanych środków)
-
Całkowity zwrot w wysokości ceny brakującego towaru.
§ 4 Dostawa
-
Zamówienia wysyłane są pod adresy znajdujące się na terytorium Polski.
-
W przypadku chęci zamówienia i dostarczenia przesyłki do innego kraju, przed złożeniem zamówienia wymagany jest kontakt (mailowy lub telefoniczny) w celu ustalenia możliwości wysyłki pod wskazany adres oraz jej szczegółów.
-
Nie realizujemy wysyłki pod adresy znajdujące się na terenie Niemiec.
-
Zamówienia realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich. Kosztami dostawy obciążony zostaje Kupujący, chyba, że uzgodniono inaczej. Koszty dostawy określone są w cenniku dostawy.
-
Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
-
Zgodnie z art. Art. 491. § 1. Kodeksu Cywilnego w przypadku nieodebrania przesyłki, powtórna wysyłka możliwa jest wyłącznie po uiszczeniu przez Kupującego kwoty ponownego kosztu wysyłki oraz opłaty za zwrot przesyłki naliczanej zgodnie z cennikiem firmy kurierskiej/poczty.
-
Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona lub czy nie brakuje towaru . W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia czy braku, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa zgadza się z zamówieniem i czy nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się zgniecione, ubite, czegoś brakuje itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny.
-
W przypadku stwierdzenia niekompletności towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, należy spisać formularz reklamacyjny, a następnie złożyć zgłoszenie reklamacyjne na adres kontakt@gieldapiwowarczyk.pl. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzenia podczas transportu prosimy o dołączenie protokołu reklamacyjnego. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru ponosi klient, zaś sklep zwraca koszty towaru oraz najtańszej formy przesyłki dostępnej w sklepie natychmiast po otrzymaniu paczki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Prosimy przed odesłaniem towaru skontaktować się z nami pod nr telefonu 507 787 400 lub e-mailem (kontakt@gieldapiwowarczyk.pl). Pozwoli to na ustalenie właściwej procedury reklamacji.
§ 5 Płatność
-
Możliwe są następujące formy płatności: zwykłym przelewem i przelewy24.
-
W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko osoby kupującej oraz numer zamówienia.
-
Ze względu na personalizowany charakter naszych produktów, nie udostępniamy opcji wysyłki za pobraniem.
-
W przypadku braku wpłaty należności za zamówienie w ciągu 5 dni roboczych, podejmujemy próbę kontaktu. W przypadku jeśli nie uda się skontaktować z klientem, zamówienie zostanie anulowane.
§ 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
-
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumentach (Dz. U. z 2014 r., nr 827) Kupujący będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od złożenia zamówienia. Towar ten może być sprzedany innemu klientowi.
-
W momencie gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możliwy jest pełny zwrot środków i anulowanie zamówienia.
-
W przypadku gdy klient dokonał zamówienia i zamówienie zostało wysłane, możliwy jest zwrot równy kwocie zamówienia pomniejszonej o wartość kosztów przesyłki.
§ 7 Reklamacje dotyczące Towarów
-
W przypadku wadliwości produktu, Kupującemu przysługuje prawo do roszczenia z tytułu rękojmi na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i następnych.
-
Aby złożyć reklamację, należy przesłać protokół reklamacyjny wraz z wadliwym produktem, paragonem (lub fakturą VAT) lub inny dowód zawarcia transakcji (potwierdzenie przelewu, itp).
-
Sprzedający nie odpowiada za szkody wynikłe podczas transportu z winy firmy przewozowej.
-
Koszty przesyłki reklamowanego produktu w całości pokrywa kupujący.
-
Ewelina Piwowarczyk "ADEK" jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
-
Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres e-mail: kontakt@gieldapiwowarczyk.pl.
-
Ewelina Piwowarczyk "ADEK" zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Formularz reklamacyjny uzyskać można pod adresem kontakt@gieldapiwowarczyk.pl
-
Sprzedawca odmówi reklamacji gdy:
-
wada dotyczy niewłaściwego użytkowania przez kupującego,
-
dotyczą one składowych produktu, których specyfikację poznał kupujący na stronie sklepu przed złożeniem zamówienia
§ 8 Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach składanych zamówień oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
-
Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.
-
Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych w procesie składania zamówienia uniemożliwia jego złożenie i realizację.
-
Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawienia oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
-
Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
-
Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.
-
Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy.
§ 9 Postanowienia końcowe
-
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.